Tjaba!

Tjaba! Vi ska ju bli skolpoliser nästa år! då vi får belöningar som bio eller grönalund!  Men det var ju så att jag skulle byta skola men jag ångra mig. När jag kommer hem har jag fått brev från den skola jag allra mest vill till! Vad gör jag? Jo jag gör så att jag ringer min kära syster och ber om råd! Tillslut kom jag fram till jag byter skola! Så nu är det gjort!

Idag har jag haft en vanlig torsdag i skolan! Gjorde ett fiskedrag på slöjden som jag tog hem! (bild senare)
Hade bakning också, vi gjorde äppelmuffins! Dom var jättegoda faktist!

Har precis kollat på tv och ätit med mamma.

Tänkte gå och hämta min cykel i källaren och fixa den så att jag kan använda den till det vackra vårvädret! Man blir så glad när solen kommer och att det snart kanske blir varmare!

 Nu ska jag fixa lite! Byebye

//lololottos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0