Simning

hejhej! Snart ska jag gå och simma. Har varit i skolan och så. Jag hatar verkligen och då menar jag verkligen folk som skryter! Har nämligen en sån i  min klass. Men men, ikväll har jag gitarr också. Och vi ska äta tortillialasange en lasagne med tortillia bröd och kyckling! Himmelsk gott!! I skolan åt vi linsoppa men jag åt macka och pizzasallad.

Nu är dte bara 4 veckor kvar till nästa lov =D

Vi ska snart ha nationella prov i engelska, ska bli kul men ändå nervöst och spännande. det jobbigaste är nog grammatik(om vi har det) och hörförståelsen. Det är inte det att jag inte kan utan att alla typ babbalar och säger: Men hon pratade med mig så jag hörde inte, och då stör dom alla andra!

//Lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0