Halv åtta hos mig nästa

Hej! Snart ska jag kolla på halv åtta hos mig.

På Söndag har vi match. Men jag kanske inte får spela:( Och det är inte så roligt eftersom vi vann över det här laget med 9-0 och då skulle jag vilja vara med och göra några mål. Men min tränare frågade om jag vill stå i mål, så jag kanske trots allt! Eftersom vi är så många som är i laget så måste alla stå över en match!Men jag kanske inte får det då, men jag kan ju forfarande inte göra mål om jag står i mål, men jag kan ju rädda från att dom gör mål!!

Imorgon är det så mycket som Fredag. Då ska jag spela gitarr  och bada med syster. Drt är lets dance imorn också. Mina favoriter är Laila&tobias  och magnus&annika


Nu börjar det så nu måste jag gå!

//lololottosINNEBANDY♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0