Fredagen 13! spookie!

Hejhej! Märkte inte att det var fredagen den 13 förns jag läste bloggar!

Har skitont i halsen, så jag stanande hemma idag. Och bara för det blev det fint väder med sol ute! Typiskt!

igår var jag och kollade på matc dårå. Aik vann med 4-3 över Pixbo! Det var kul ock kolla.
Hörde också att Storvreta vann över Dalen med 7-4 tror jag det va! Bra!

Kollade på vakna med the voice imorse och dom sa att våren är på väg nu det ska bli sol! I helgen iaf.

Ska snart äta lite men det gör ganska ont i halsen så jag kanske börjar  med  lite yoghurt bara!
Nu ska jag läsa lite bloggar och så! Så ni får ha en trevlig/läskig fredag!

//Lololottos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0