The sims3!

Tja!
Nu har jag hört jätte många som har köpt nya sims, sims 3. Jag vill också ha! Men pappa sa att han skulle köpa det till på när jag fyllde år. Så om typ 2 veckor smäller det! Jag brukar ju  säga att vad är idén med paket om man vet vad det är. men grejen var den att jag sa att jag skulle köpa den själv och den kostar 500 så pappa sa att jag köper den itället dårå! Ska snart tillbaka till andra lägenheten, skulle surfa lute på datan bara. Imorgon är min sista dag i denna skola. Eller dag oc dag, jag börjar halv nio och slutar tolv, och vi ska bara var på stranden hela dagen. På tisdag smäller det då är det skolavslutning. jag kommer att sakna vissa! Läs noga! VISSA! nä nu ska jag läsa lite bloggar och lyssna på music!

//Lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0