SOMMARLOV!

Woohoo! Sommarlov!
Sitter här och lyssnar på musik och njuter av mitt sommarlov!
I skolan sjöng vi lite på skolgården, sen gick vi till klassrummet och delade ut intyg.
Sen jag jag till centrum med brorsan och Piff. Piff åkte hem och jag och brorsan fikade.
När jag kom hem skickade jag ett sms till min lärare och frågade om hon kunde säga hejdå från mig till en lärare kan man säga. Eller han hjälper en kille i pararell klassen. Och jag sa inte hejdå till honom fast jag skulle göra det. men hoppas min lärare gör det, hon har iaf inte svarat på smset.
Tänkte äta lunch snart. men jag vet inte vad ska äta.

Imorn ska till läkaren. Jag har haft ont i mitt knä i 3 veckor efter en idrottsdag, så jag ska kolla upp det också.

Ja, vad mer, på sommarlovet ska jag åka till våran stuga i Finland! och jag tänkte åka till mormor och morfar i Dalarna också. Sen ska jag fira min födelsedag på midsommarafton också!Sen ska jag kanske också till grönan med en kompis!

Ska läsa lite bloggar och surfva runt lite. Men vi höres!

//Lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0