..

Hej! Har nästan precis vaknat. Skulle åka upp till mormor och morfar imorn, men näe, då ska man vara barnvakt så jädra typiskt alltid ska något förstöra mitt sommarlov.'
Igår var jag på vårdcentralen och jag hade ingen tid så jag skulle bara sitta och vänta. väntade i två timmar och fyrtio minuter! När jag kom in hos läkaren pratade vi och tillslut kom hon fram till att mitt knä hade hoppat ur led! Skönt eller inte.


Har ätit lite frukost och håller på att städa i andra hemmet:)
Ska äta en snitzel eller hur det nu stavas eller uttalas till lunch iaf.

Var på Piff´s studentmottagning. Gratttis Piff!
Det var jätte godmat och så. Vi gav Henne blommor och ett halsbland med  en berlock med hennes namn och datumet hon tog studenten och det satt även 3 hjärtan där som symboliserade alla 3 åren på gymnasiet!

Så iaf imorn ska jag vara barnvakt:( Orkar egentligen inte men dem har tagit med mig och passat mig satt!

men jag ska ta och röra mig tillbaka till andra lägen heten när jag surfat färdigt och äta!

//Lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0