Hejsan!

Hej! Jag gjorde en 100-frågors lista för en stund sen!Imorn ska jag åka med min syster och min mamma och kolla på innebandy. Det ska bli kul!ibland när jag äter så kan jag inte känna smaken för att jag är så täppt, och så har jag ju fått bihålen så jag fick ju inte spela match idag men mitt lag vann ändå med 5-1!nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Har precis löst massa korsod med mamma. I fredags hade  vi ju mys i skolan. jag tog med mig digestive och trocadero. Gott! igår var jag på ikea med mormor och mamma, vi skulle kolla lakan till mormor. När vi hittat dem ganska nära entrén så måste man ju gå igenom för att komma till kassan. När vi tog lakanen sa vi: Oj, det var ju nästan slut tur att vi hann.
På vägen mot kassan genom hela ikea ser vi typ samma lakan hur  många gånger som helst, så vi hade inte behövt oroa oss direkt!=) Idag tänkte jag agå på bio med syrran men vi får se hon kanske skulle göra något annat. I så fall ska  vi se valkyria!  Nu ska jag surfa runt lite på nätet hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0