let´s Dance

hej! Nu har jag tittat färdigt på let´s dance. Det var då blondinbella och jonathan som åkte ut! Jag hejjar på Magnus och Annika! I dag hade vi engelska,matte,utvärdering,idrott och geografiord. åh, min bror köpte chips  och jag fick smaka, dom var så goda måste köpa det imorn! idag testade jag något nytt, jag hade oboý/varmchoklad med grädde! det var faktist ganska gott!Ska dusha eller bada ikväll oxå!i helgen har jag ingen match, och det tycker jag r tråkigt , jag är så sugen på att spela!(innebandy) på fredag ska vi ha mys iskolan, jag kanske har sagt det men då säger jag det igen då! och jag längtar, jag ska ta med mig pepsi en chokladkaka och Gifflar. vi ska se en film som heter ´´mysteriet på kyrkogårdsön´´ tror jag den hette!Idag hade jag gitarr oxå, jag tycker det är så svårt med noter som vi håller på att lära oss men läraren sa att det kommer nog gå bra för dig! Så jag får väl hoppas på det!igår fyllde Piff år oxå! Grattis i efterskott!!  Nu ska jag nog dusha. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0