Hjälp!

Hejhej! kollar just nu på tv-programmet hjälp!. Och så var det det där med snorandet, och mamma tycker  jag låter konstigt också. Så jag har fått bihålen. Inte kul. Så jag får inte spela match imorn heller)= Mormor och morfar var här och åt middag. Mormor testade också på min frågesport jag gjort i powerpoint! Hon Var duktig, och när hon inte kunde så gissa hon, och hon gissa rätt 9av 10 gånger typ! Har precis också kollat på lets dance, men ingen åker ju ut eftersom magdalena graaf har fått hjärnblödning och då kunde dom inte hitta någon ersättare som daniel da silva kunde dansa med. 

Imorgon tänker jag sova ut riktigt länge.Eftersom jag gått upp och har varit så trött och häning i veckan. Men oftast när jag kan sova ut så vaknar jag relativt tidigt och tvärtemot när jag måste gå upp tidigt då vill jag helst bara sova.


Jag är sugen på att se film men jag vet inte vilken så det blirr nog svårt om jag ska se film!=)

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och så, så Byebye!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0