hemma

Hej! Nu har jag kommit hem från skridskobanan med skolan. Jag är helt iskall.Idag har jag träning oxå!På fredag ska vi då ha mys, men självklart har läraren bestämt att vi inte får ta med oss godis.vad är det för mys? men jaja jag tar med mig bullar i stället och en trocadero. Jag har börjat gilla trocadero jätte mycket! (måste komma ifrån syrran):) på torsdag har vi oxå innebandy tunering mot andra skolor! hoppas vi vinner. men jag vet inte vad jag ska ha för matsäck! förslag?

Idag så åkte vi ju skridskor och jag glömde min hjälm hemma men som tur fick jag låna av skolan! Jag hittade dessutom inte mina täckbyxor. och jag glömde vantarna. och jag hade ett linne och en tunn tjocktröja! Gissa om jag frös!

Nu ska jag läsa lite bloggar och äta. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0