Hello& god natt!

hejhej! Nu har jag kollat färdigt på tv och surfat lite på nätet. På torsdag har vi bandytunering med skolan. Då ska vi möta andra klasser. vi ska bla möta en tjejs klass. och den här tjejen gick i vår klass förut! och hon skojja och sa att hon tyckte det var orättvist eftersom jag spelar innebandy!!!! Men jag tror inte det går så bra för mig, eftersom alla förväntar sig att jag ska va bra så brukar det alltid bli så att det går åt h*lvete. men jaja, det kommer nog gå bra denna gång.(hoppas jag) Imorgon är det topmodel11! det ska jag se! Jag måste börja att gå och lägga mig tidigt men jag är så van att lägga mig sent så det är så jobbigt att gå lägga sig tidigt)=


jag ska försöka ladda upp bilder från min kamera. Jag har inte installerat det där programmet man måste ha än heller! Så jag ska nog fråga mamma om hon kan göra det! Nu ska jag hm...... göra något annat!


puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0