Träning nästa.

Hej! Har precis ätit lite och klätt på mig. Jag ska snart ta bussen till träningen. I skolan  fick vi  hem en lapp idag om att vi ska ha en hälsovecka. Där ska man välja olika aktiviteter som man ska göra. Vissa kostar pengar och vissa är gratis. En aktivitete som jag nappa på var att åka till bjursås och åka skidor. Det kostade 250 kr. Där ingår: hyrning av pjäxor och skider,lunch,liftkort och resa dit och hem. Men jag ska prata med mamma. Sen hade vi typ tennis, pingis, bowling,fotboll,bada,badminton, innebandy,m.m.


Imorgon har jag träning och skola. Och ikväll ska jag titta på familjen annorlunda. det handlar om familjer med många barn!

Nu ska jag gå till bussen!

//lololottos


En omgjord bild på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0