Tandläkaren.

Hejhej! Idag ska jag till tandläkaren 10:15. Jag har verkligen igen lust, jag hatar tandläkaren. Men iaf, idag är det en vanlig skoldag och jag slutar kring 2-3 någongång tror jag!Jag har inte bloggat så mycket för att jag hade inte lust igår och så. Men igår var jag iaf på träning och så var jag i skolan och hade hemkunskap. Vi gjorde klyftpotatis i ugn, och jag hade grillkrydda på! Mmm så gott det blev! Sen hade vår lärare gjort tzatziki till så det blev ännu godare.Och sedan.... näe jag bara skojja! På lördag är det alla hjärtansdag!

Ikväll ska jag kolla på top modell 11, sista avsnittet! Det står mellan Mckey, samanta och analeigh tror jag det stavas!



Nu sak jag läsa lite bloggar, hejdå!

//lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0