I väntan på lets dance.

Ja, som rubriken säger så sitter jag och väntar på att lets dance börjar igen. Kollar lite på hjälp också men just nu är dte lite tråkigt.  Jag tänkte börja med dagens skit,svit,mat och bild!
Nu sitter jag och lyssnar på  if i were a boy- beyonce, jag gillar ju rock, men ibland kan det vara roligt att lyssna  på lite annat! 
 
 Imorgon är dte ju Lördag, och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag tänkte gå lite i centrum och kolla, men just nu lockar inte det  så mycket.


På söndag har jag ju match, och jag verkar ha blivit frisk, så jag tror jag ska spela. Iså fall ska jag stå målvakt! Ibland vill jag stå målvakt hela tiden, och ibland lockar det inte alls. men jaja, nu ska jag iaf stå!

Nu tänkte jag göra en ny lista! Gud vad många listor jag gör! men men.

//kramar Lololottos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0