Något trött.

Hej hej! VAknade för 5 minuter sedan. Ganska trött men jag orkade inte ligga kvar i sängen för att sova bort hela dagen. Men iaf, har inte bloggat så mycket, men jag kan säga att jag varit hemma hela veckan från skolan Jag, brorsan och pappa, har ätit ute lite också=D igår kollade jag lite på film och tv  innan jag gick och la mig.

IDag är det sol och 22 grader ute! Och det är ju fortfarande bara morgon, så det kommer säkert bli varmare på dan.
Idag kommer mamma och sysyter hem från Barcelona! Yeeh! Hoppas dem köpt något till mig!!

Ska ta och duscha snart  och sätta på mig lite kläder och så. Sen fick vi pengar av pappa så jag och bror ska äta ute igen! Men vi  ska inte äta riktigt en, för det första ligger han och sover fortfarande=D

Ska sätta på tv-n med lite music snart!

Tjingeling!
//Lololottos♥
Lägger in en  bild på en kyrka som heter La Grada Familia den är klar om typ 28år.

Kommentarer
Postat av: Josefin

SV: Tack detsamma :)

2009-04-25 @ 10:30:03
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0