Min kanin åkte till himmlen.

Hejsan allihopa! har varit i Sälen i en vecka! Men jag har inte orkat skriva för igår morse dog min kanin. Jag satt och grät i en och en halv timme.. Hon var lite sjuk dagen innan men på kvällen skutta hon lite jag hoppades att det skulle bli bättre men hon somna in:( Jag berättade det för en tjej  i min klass, och hon höll på att skoja om det, hon sa å jag håller på att bli förkyld tänk om jag dör, nej jag bara skoja. det var det hon sa. Är det det man säger till någon vars kanin har dött och att den personen dessutom vet att jag satt och grät ganska länge.
Men jaja hon kan vara lite annourlunda ibland. Hoppas du får det bra i himmlen skuttan! Vila i frid.

Kommentarer
Postat av: Bella

åå stakars dej:(

taskit av din kompis det är ju inget att skoja om ju!!

hare bra //bella

2009-04-19 @ 14:48:21
Postat av: Juliaaa

Guuu! Stackars deeej!

Längtar efter dej å alla våra skämt ;)

Hoppas vi kan ses snart!

krammm Juliaa

2009-04-19 @ 19:56:13
URL: http://juliaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0