Hejsan:)

Hej! Är hemma idag har väldigt  ont i magen just nu, men jag tror att det går över snart.

Igår var jag på kost-kurs med laget. det var faktist inntresant. Vi fick lära oss olika saker, och hon lärde oss också att äta mycket men bra mat och inte småäta och sånt. Hon sa t.e.x att vi behöver mycket kolhydrater vi som sportar och idrottar. T.e.x pasta,ris,potatis och sånt.
Proteiner finns i t.e.x fisk,kött,ägg och mer.
Sen tror jag att hon sa att något av dessa +frukt och grönt kan göra så att det är en mindre risk att man får cancer! Men hon sa att man får äta t.e.x choklad, för det finns vissa ämmnen som vi kan behöva faktist. så det var bra, så jag tänkte iaf försöka äta mycket och bra. Hon sa också att fem portioner frukt eller grönt om dan. Man ska också äta fisk 2-3 gånger i veckan.
Nu ska jag gå och äta lite tror jag!

//Lololottos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0