En Lista!

Hur bor du: I en lägenhet
Brukar du komma i tid: Ja
Hur lång är du: 145-150cm 
Kan du laga mat: Japp
Vad jobbar du med/pluggar du:  jag går i femman
Vad har du på dig just nu:  jeans en tjocktröja
Har du någon fobi:  ja, I trånga utrymmen
Hade du en bra kväll igår: ja
Vilket är ditt senaste inköp: Kina puffar
Din favoritdryck på morgonen:  jucie
Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappas plånbok
Har du sovit i din egen säng inatt:   ja 
Vad hade du sönder senast: en tjugolapp=D
Vem snackade du med senast: Brorsan
Varm favoritdricka: Oboý
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola eller ett glas kall vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg (som tur)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Käfta emot och göra mig irriterad
Någon jag stör mig på:  Vet ej
Intressen: INNEBANDY<3
senaste person du kramade:  Kommer inte ihåg
Senaste person du ringde: Brorsan
Senaste person som ringde dig:  Min kompis mamma
Vad drack du senast:  cola
Vill du ha barn:  kanske
Längtar du till din nästa födelsedag:  självklart!!
Har du rakat dina ben någon gång: jag behöver inte
Är du sugen på något nu:  Näe
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:  0
Använder du hudkräm:  Ibland
Attraheras du av män med skägg: Näe
Micro-pop eller poppa själv:  Vet iinte
Brukar du baka:  Nästan hela tiden=D
Röstade du i det senaste valet:  Näe
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja
Vilken låt lyssnade du senast på: Hoobastank-reason
Har någon annan sovit i din säng inatt:  Näe
Vad tycker du är äckligt: Råttor och tvestjärtar
Har du pengar på mobilen:  Ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0